inf. z pr. bur.10.V.13.-26.VI.13

Informacja z pracy Burmistrza Moniek w okresie między sesjami

od 10 maja 2013r. do 26 czerwca 2013r.

 

  1. Księgowano na bieżąco dochody i wydatki oraz realizowano przelewy środków z różnych tytułów w maju i czerwcu 2013r. w terminach określonych w dokumentach źródłowych – zlecenie, umowa, zamówienie, noty.
  2. Przekazywano środki na realizację wydatków jednostek budżetowych; dotacji instytucji kultury za maj i czerwiec 2013r.
  3. Przesyłano dochody budżetu państwa za okres od 21.04.2013r. do 20.06.2013r. oraz informacji o ich wysokości do Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego.
  4. Sporządzono i przesłano elektronicznie do Ministerstwa Finansów formularz „Badanie ankietowe gmin 2013” dot. podatków i opłat lokalnych.
  5. Sporządzono sprawozdanie o nie udzielonej pomocy de minimis w rolnictwie i rybołówstwie za m-c maj.
  6. W trakcie załatwiania jest 1 podanie o odroczenie i rozłożenie na raty podatku od środków transportowych.
  7. W trakcie załatwiania jest 1 podanie o przyznanie ulgi inwestycyjnej w podatku rolnym.
  8. Przyznano 1 ulgę z tytułu zakupu gruntów na powiększenie gospodarstwa rolnego.
  9. Udzielono odpowiedzi na pisma dla instytucji takich jak: KRUS Mońki, Komenda Powiatowa Policji w Mońkach, Komenda Powiatowa Policji w Grajewie, Prokuratura Rejonowa.
  10. Trwają prace przygotowawcze do przeprowadzenia 3 kontroli podatkowych w terenie, w celu sprawdzenia prawidłowości zgłoszonej podstawy opodatkowania nieruchomości.
  11. W dniu 15 maja 2013r. przesłana została, do Departamentu Pożytku Publicznego w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, ankieta monitorująca współpracę (finansową, pozafinansową oraz korzystanie ze świadczeń wolontariuszy) z podmiotami działającymi w sferze pożytku publicznego w 2012r.
  12. Na zaproszenie Fundacji Pomocy Wzajemnej „Barka”, uczestniczono w wizycie studyjnej zorganizowanej w ramach rządowego projektu „Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej”.
  13. Do dnia dzisiejszego wpłynęło jedno sprawozdanie końcowe, z realizacji zadania publicznego. Sprawozdanie przedłożył: Międzyszkolny Uczniowski Klub Sportowy „GIM-NET” – zadanie publiczne – „XII Ogólnopolskie Wiosenne Biegi Uliczne – Mońki 2013”.
  14. W dniu 28 maja 2013r. podpisano porozumienie ze Starostwem Powiatowym w Mońkach w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup i dostawę oleju opałowego do ogrzania bloków przy ul. Kościelnej i Szkoły Podstawowej w Kuleszach.
  15. W dniu 18 czerwca 2013r. odbyło się posiedzenie Gminnej Rady Sportu na którym pozytywnie zaopiniowano wnioski o nagrodę dla zawodnika za wysokie wyniki sportowe na szczeblu krajowym oraz wnioski dla trenerów/instruktorów oraz innych osób wyróżniających się w działalności sportowej.
  16. Zgodnie z uchwałą Nr VIII/55/11 Rady Miejskiej w Mońkach z dnia 28 kwietnia 2011r. w sprawie zasad i trybu przyznawania nagród i wyróżnień dla zawodników i trenerów oraz po zaopiniowaniu przez Radę Sportu wniosków, przyznano 36 nagród zawodnikom i 12 nagród dla trenerów, które zostaną wręczone na VI gali sportu w dniu 28 czerwca 2013r.
  17. W dniu 11 czerwca 2013r. podpisano umowę z PGE Obrót S.A. Oddział w Białymstoku na dostarczenie energii elektrycznej do nowo budowanej świetlicy wiejskiej w Przytulance.
  18. W dniach od 11 czerwca do 19 czerwca 2013r. dokonano kontroli 11 jednostek organizacyjnych Gminy Mońki na rzecz kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia Nr 124/11 Burmistrza Moniek z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej.
  19. W dniu 20 czerwca 2013r. odbyło się szkolenie pracowników Urzędu z zakresu ochrony informacji niejawnych.
  20. Raport z kontroli szkół i przedszkola w zakresie: sprawdzenie poprawności projektów organizacji placówki na nowy rok szkolny 2013/2014:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dyrektorzy szkół i przedszkola w terminie do 30 kwietnia 2013r. złożyli projekty organizacji szkół i przedszkola na nowy rok szkolny 2013/2014. Przez cały miesiąc maj 2013r. trwały uzgodnienia indywidualne z dyrektorami podległych jednostek oświatowych na spotkaniach z Panem Burmistrzem i w obecności Pana Klimowicza, celem uzyskania konsensusu w różnych kwestiach organizacyjnych placówek, tak by w dniu 28 maja Pan Burmistrz Zbigniew Karwowski mógł zatwierdzić arkusze do realizacji.

W szczególności uzgodnienia dotyczyły:

- liczby oddziałów w szkole, w tym klasy integracyjne,

- podziałów na grupy i z tym związana liczba godzin zajęć z języka obcego, informatyki, wychowania fizycznego, w tym organizacja klas sportowych,

- liczba przyznanych godzin na organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia wynikająca z najnowszego Rozporządzenia MEN z dnia 30 kwietnia 2013r.,

- zatrudnianie i przydział czynności nauczycieli, w tym zwolnienia z pracy,

- organizacja pracy świetlicy szkolnej,

- zatrudnianie pracowników administracji i obsługi.

W wyniku dogłębnej analizy stwierdzam, co następuje: (dotyczy szkół podstawowych i gimnazjum). W nowym roku szkolnym 2013/2014 będzie: 

- uczniów mniej o 52 (jest 1 209 będzie 1 157),

- oddziałów mniej o 3 (jest 57 będzie 54),

- godzin zatwierdzonych mniej o 91 (jest 2 696,9 będzie 2 605,9),

- etatów pedagogicznych mniej o 7,17 (jest 147,64 będzie 140,52),

- pracowników administracyjno-obsługowych mniej o 1 (jest 69 będzie 68).

W związku ze zwiększoną liczbą chętnych dzieci, którzy chcą uczęszczać do przedszkola w roku szkolnym 2013/2014 (z 313 do 330) a także z koniecznością utworzenia grup integracyjnych (7 dzieci wymaga udziału w takich grupach na podstawie Orzeczenia PPP) organ prowadzący zmuszony jest zmienić stopień organizacyjny przedszkola, i tak ulega:

 - zwiększeniu liczba oddziałów o 1 (jest 13 będzie 14, w tym 2 integracyjne),

- liczba etatów kalkulacyjnych więcej o 4,55 (jest 24,11 będzie 28,66),

- liczba zatrudnionych pracowników administracyjno-obsługowych pozostaje bez zmian (jest 20, w tym 4 etaty administracyjne, 16 etatów obsługi).

Arkusz organizacji Szkoły Muzycznej funkcjonującej przy Zespole Szkół w Mońkach został podpisany przez Pana Burmistrza i przesłany do Pana Wizytatora Dramowicza celem dokonania oceny merytorycznej zawartych w nim postanowień.

Jednocześnie pragnę dodać, iż zgodnie z art. 42 ust. 2 lit b (Karta Nauczyciela) w roku szkolnym 2013/2014 nauczyciele zrealizują łącznie 8 892 godziny prowadząc różne formy zajęć np.:

- zajęcia wychowawczo-opiekuńczo w świetlicy szkolnej,

- zajęcia z uczniami o specjalnych zajęciach edukacyjnych,

- praca z zespołami realizującymi projekty edukacyjne,

- zespoły dydaktyczno-wyrównawcze,

- zajęcia sportowe.

Wykaz godzin:        

Łącznie 8 892 (do wyliczenia przyjęto 38 nauki w roku szkolnym).

Od 1 września 2013r. na emeryturę odejdzie 1 nauczyciel (gimnazjum). 

  1. Przyjęto na staż do Urzędu Miejskiego w Mońkach 2 osoby skierowane z Powiatowego Urzędu Pracy w Mońkach od dnia 13 maja 2013r.
  2. Zatrudniono 1 osobę bezrobotną, skierowaną z Powiatowego Urzędu Pracy w Mońkach w ramach robót publicznych od dnia 15 maja 2013r.
  3. Zorganizowano w Urzędzie Miejskim w Mońkach praktyki zawodowe dla uczniów (studentów) z Gminy Mońki.
  4. Skierowano 7 pracowników Urzędu Miejskiego w Mońkach na szkolenia specjalistyczne, warsztaty organizowane przez firmy zewnętrzne zgodnie z zakresem wykonywanych przez nich obowiązków służbowych.
  5. Wprowadzono i prawidło zostały przetworzone 74 wnioski w systemie teleinformatycznym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Wpłynął 1 wniosek od przedsiębiorcy o wydanie zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych w „PIZERII MIKRUS” w Mońkach przy Al. Wojska Polskiego 56.
  7. Do końca 31 maja 2013r. przedsiębiorcy posiadający zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych uiścili opłatę drugiej raty za korzystanie z zezwoleń w bieżącym roku.
  8. W dniu 10 maja 2013 r. wydane zostało Zarządzenie Burmistrza Moniek w sprawie upoważnienia Dyrektora Gimnazjum w Mońkach do zawarcia umów najmu na dwa pomieszczenia znajdujące się w piwnicy budynku położonego na działce Nr 1375 przy  ul. Leśnej 3, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej z dnia 29.04.2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów najmu.
  9. W dniu 20 maja 2013 r. wydane zostało Zarządzenie Burmistrza Moniek w sprawie oddania w dzierżawę i podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę, t.j. części nieruchomości gruntowej o pow. 51 m2, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 896/6 o pow. ogólnej 1787 m2

Następnie w dniu 11.06.2013 r. ogłoszony został przetarg ustny nieograniczony na oddanie przedmiotowej nieruchomości w dzierżawę na okres 5 lat. Cena wywoławcza wynosi 4,53 zł netto za 1m2 powierzchni gruntu, wysokość wadium 50 zł. Przetarg odbędzie się w dniu 16 lipca 2013 r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mońkach. Przedmiotem licytacji będzie miesięczna stawka czynszu za 1m2 powierzchni gruntu.

  1. W dniu 29 maja 2013 r. podpisano umowę w sprawie wypłacenia odszkodowania za nieruchomość gruntową położoną w Mońkach przy ul. Magazynowej oznaczoną jako działka Nr 1436/13 o pow. 2681 m2. Działka ta w wyniku podziału została wydzielona pod drogę publiczną gminną i przeszła na własność Gminy Mońki za odszkodowaniem. W wyniku negocjacji ustalono cenę 22,00 zł za 1m2  gruntu i wypłacono odszkodowanie w wysokości 58.982 zł. 
  2. W dniu 4 czerwca 2013 r. podpisano umowę na wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości, położonych w Mońkach przy ulicach: Szlachecka, Adama Mickiewicza, Białostocka, Dworcowa, Aleja Niepodległości i Al. Wojska Polskiego, do ustalenia opłat adiacenckich związanych z budową kanalizacji sanitarnej w tych ulicach.
  3. Wszczęto 26 postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia opłat adiacenckich związanych z budową kanalizacji sanitarnej w ulicach: Kolejowa, Hugo Kołłątaja, Czesława Miłosza i Księdza Jana Twardowskiego.
  4. W dniu 20 czerwca 2013 r, podpisany  został protokół rokowań w sprawie sprzedaży w drodze berzprzetargowej nieruchomości gruntowej położonej w obrębie wsi Dzieżki  oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka Nr 214/4 o pow.  1100 m2 .

Z tytułu sprzedaży do budżetu Gminy wpłynie kwota  1.700 zł. 

  1. Wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 860, położona w Mońkach przy ul. Astronomicznej 27.
  2. W związku ze zmianą firmy polska Telefonia Cyfrowa Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie na T-MOBILE Polska S.A z siedzibą w Warszawie przy ul. Marynarskiej 12 w dniu 11 czerwca 2013 r. podpisano aneks do umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej, położonej w Magnuszach, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 110/2, zawartej w dniu 11 stycznia 2008 r., w którym zmieniono nazwę firmy.
  3. W dniu 20.05.2013 r. oraz w dniu 28.05.2013 r. udzielono zgody na przedłużenie dotychczasowym najemcom umów najmu na lokale socjalne: nr 1 położony we wsi Dziękonie pod numerem 28 oraz nr 6 położony w Hornostajach 20.
  4. W dniu 22 maja 2013 r. wydane zostało Zarządzenie Burmistrza w sprawie reprezentowania gminy Mońki w sprawach związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych.
  5. W dniu 20 czerwca 2013 r. odbyło się posiedzenie Społecznej Komisji Mieszkaniowej działającej przy Urzędzie Miejskim w Mońkach. Komisja wyraziła opinię, że Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach powinien kontynuować procedury związane z wypowiedzeniem umowy najmu zawartej w dniu 3 listopada 1973 r. na lokal nr 12 położony w Mońkach przy ul. Słowackiego 25, ponieważ najemcy wynajmując lokal osobom, które nie mają do niego tytułu prawnego, bez pisemnej zgody wynajmującego, naruszyli umowę najmu przedmiotowego lokalu. Ponadto Komisja podtrzymała swoje dotychczasowe stanowisko w sprawie nie umieszczenia ***** w wykazie wnioskodawców spełniających kryteria najmu lokalu mieszkalnego w mieszkaniowym zasobie gminy Mońki w 2013 roku. Komisja zaopiniowała pozytywnie wniosek Pani ****** o zamianę lokalu i postanowiła o dopisaniu tego nazwiska do wykazu osób, których wnioski o zamianę lokalu w 2013 r.  zaopiniowano pozytywnie. Komisja zapoznała się również z wnioskiem Pani ******* o przyśpieszenie zamiany dotychczasowego lokalu i postanowiła, że sprawa będzie rozpatrywana po uzyskaniu przez Gminę Mońki wolnego lokalu komunalnego przeznaczonego do zasiedlenia przez nowego najemcę. Komisja przeanalizowała także wniosek Pani ******** o przydział lokalu nr 6 przy Al. Niepodległości 8 w Mońkach i postanowiła, że sprawa przydziału przedmiotowego lokalu będzie rozpatrywana przez Komisję po spłacie całości zadłużenia czynszowego za ten lokal należnego na rzecz ZGKiM Mońki.
  6. W związku z uzyskaniem pozytywnej opinii Społecznej Komisji Mieszkaniowej w dniu 24 czerwca 2013 r. wydano skierowanie do zawarcia umowy najmu na lokal nr 23 przy ul. Tysiąclecia 13 w Mońkach.
  7. W dniu 14 czerwca 2013 r.  odbył się  przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Mońki, położonych w Mońkach oznaczonych jako działki:
  1. Nr 1582 o pow. 662 m2  przy ul. M. Rataja  (KW Nr BI1B/00060440/2). Cena wywoławcza wynosiła 46 000 zł + 23% podatku VAT. W wyniku przetargu uzyskano najwyższą cenę w wysokości 46.500 zł netto (57.195 zł brutto).
  2. Nr 1520/1 i 1520/2 o łącznej  pow. 600 m2  przy ul. Św. Kazimierza (KW Nr BI1B/00060440/2). Cena wywoławcza wynosiła 42.000 zł + 23% podatku VAT. Przetarg zakończył się wynikiem negatywnym.
  3. Drugi przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Mońki, położonej w Mońkach przy ul. Ełckiej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka Nr 320/3 o pow. 8039 m2 i udz. ½ w dz. Nr 320/1 o pow. 27 m2 (KW Nr BI1B/00017168/5). Cena wywoławcza wynosiła  -  300.000 zł  + 23% VAT.  Drugi przetarg zakończył się wynikiem negatywnym.
  1. Podpisano umowę w przetargu nieograniczonym na dostawę materiałów drogowych do remontu chodników z firmą ABW Superbruk sp. z.o.o. Hryniewicze 75/5, 16-061 Juchnowiec Kościelny. Kwota 93.232,89 zł.
  2. Podpisano umowę w przetargu nieograniczonym na Opracowanie koncepcji i dokumentacji budowy mediateki w Mońkach (filii biblioteki publicznej w Mońkach). Wykonawca Pracownia Projektowa Joanna Okrasa w Łodzi. Kwota 50.272,56 zł.
  3. Wybrano ofertę na Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Mońki. Wykonawca BIOM sp. z o.o., Dolistowo Stare I 144, 19-124 Jaświły. Kwota miesięczna 22.424,04 zł.
  4. Trwa realizacja funduszu sołeckiego we wsi Masie, Dziękonie, Kołodzież, Zblutowo.
  5. Zakończono realizację funduszu sołeckiego: Dudki, Waśki.
  6. Wykonano remont drogi od drogi powiatowej Dziękonie – Boguszewo – Czekołdy.
  7. Wykonano remont przepustu Masie – Sobieski.
  8. Wykonano remont przepustu w obrębie wsi Konopczyn.
  9. Trwają prace polegające na wykonaniu nawierzchni dróg dojazdowych parkingu z kostki betonowej na osiedlu przy ul. Słowackiego i Wyzwolenia – prace wykonywane są przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych.
  10. Wykonano remont boiska (skatepark-u) za Urzędem Skarbowym, polegający na uzupełnieniu nawierzchni betonowej oraz wymianie ogrodzenia boiska. Remont wykonany przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych.
  11. Wykonano remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Hornostaje Osada (utrwalanie powierzchniowe) oraz dr. Żodzie – Rybaki, droga od dr. Dzieżki – Mejły, do wsi Masie, oraz dr. Koleśniki – Potoczyzna (masą na zimno).
  12. Wykonano remont bieżący dróg gminnych, polegający na dowiezieniu i profilowaniu pospółki: od dr. Boguszewo – Lewonie – kol. Boguszewo, ul. Staszica i Kołłątaja, Hornostaje – Świerzbienie, kol. Hornostaje, Boguszewo – dojazd do pól, Przytulanka – Dudki, Os. Hornostaje – Tartak, ul. Malinowa, Przytulanka – kol. Przytulanka, od dr. pow. Mońki – Pyzy – do drogi gminnej Kosiorki – Hornostaje, Świerzbienie – Osada Hornostaje, Konopczyn – kol. Konopczyn.
  13. Spotkałem się z Dyrektorem Regionu PGE Dystrybucja w sprawie realizacji zadań energetycznych na terenie gminy Mońki.
  14. Uczestniczyłem w spotkaniach z rodziną Państwa Gartychów związanych z nadaniem imienia Czesława Gartycha dla skweru miejskiego.
  15. Wziąłem udział w seminarium w Urzędzie Wojewódzkim na temat: Dochodowa Gmina. Relacje. Ryzyko. Inwestycje. Finansowanie.
  16. Kilkakrotnie braliśmy udział w roboczych posiedzeniach na temat modernizacji ulicy Mickiewicza.
  17. Miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu z gośćmi z Węgier, Turcji i Włoch, będących uczestnikami Comeniusa. Projekt ten został zorganizowany przez nasze Gimnazjum. Gratulację i mam nadzieję na dalszy rozwój tej współpracy.
  18. Uczestniczyłem w uroczystości związanej z odsłonięciem pamiątkowej tablicy poświęconej Czesławowi Gartychowi.
  19. Podpisałem kolejną umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na program związany z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Mońki.
  20. W miarę potrzeb spotykałem się z naszymi służbami mundurowymi tj. Komendantem Policji i Komendantem Państwowej Straży Pożarnej.
  21. Wziąłem udział w spotkaniu z Prezesem BIOM sp. z o.o. w sprawie wysokości stawki za tonę śmieci na tzw. bramie.
  22. Kilkakrotnie spotykałem się również z Prezesem Spółdzielni Mieszkaniowej w sprawie wprowadzenia gospodarki odpadami komunalnymi w zasobach wielolokalowych.
  23. Kilkakrotnie spotykałem się z przedstawicielami Urzędu Marszałkowskiego omawiając bieżące problemy i możliwości dalszych projektów.
  24. Na bieżąco spotykałem się z dyrektorami jednostek samorządowych omawiając wszelkie problemy związane z realizacją bieżących i planowanych zadań.
  25. Miałem przyjemność, za pośrednictwem p. Dyrektora, złożyć życzenia pracownikom Monieckiego Ośrodka Kultury z okazji Dnia Działacza Kultury.
  26. Spotykałem się również z firmami zainteresowanymi podjęciem inwestycji na terenie Gminy Mońki związanych z odnawialnymi źródłami energii (OZE).
  27. Wziąłem udział w przeglądzie technicznym klubu wiejskiego w Boguszewie.
  28. Podpisałem umowę z mieszkańcami Moniek na budowę kolektorów słonecznych dla mieszkańców Gminy Mońki. Działanie 5.2 – Rozwój lokalny infrastruktury ochrony środowiska (Energia odnawialna: kolektory słoneczne) z RPO WP.
  29. Miałem przyjemność, razem z Komendantem Policji oraz Komendantem PSP, dokonać uroczystego otwarcia IV Edycji „Bądźmy bezpieczni”.
  30. W ramach międzynarodowego projektu Polska – Litwa „Sąsiedzi w działaniu” – „System bezpieczeństwa i komunikacji elektronicznej dla podniesienia warunków życia społeczności przygranicznych” odbyłem kilka spotkań z dziećmi i młodzieżą z  zaprzyjaźnionych miast tj. z Troki i Alytus.
  31. Byłem uczestnikiem V edycji szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. „Pracodawcy, Pracownicy, Władze Współpracujące” zorganizowanych przez Region Podlaski NSZZ Solidarność.
  32. Wziąłem udział w uroczystościach związanych z 50-leciem Ludowego Zespołu Sportowego „Promień” Mońki.
  33. Razem z dyrektorem SP Nr 2 dokonaliśmy przeglądu stanu przygotowania do Półfinału Mistrzostw Polski w Piłce Plażowej Kadetek.
  34. Zwołałem Gminną Radę Sportu w celu ustalenia wysokości corocznych nagród Burmistrza za osiągnięcia sportowe.
  35. Wziąłem udział w spotkaniu z Fundacją Pomocy Wzajemnej „Barka”. Szkolenie prowadzone było przez liderów „Barki” i ma na celu podjęcie próby zorganizowania Centrum Integracji Społecznej.
  36. Uczestniczyłem w uroczystościach związanych z ufundowaniem sztandaru i nadaniem imienia Jana Pawła II Szkole Podstawowej w Kalinówce Kościelnej.
  37. Na zaproszenie rodziców i młodzieży gimnazjalnej wziąłem udział w uroczystym spotkaniu kończącym naukę klas III Gimnazjum w Mońkach.
  38. Razem z przewodniczącym Rady Miejskiej oraz Sekretarzem, na zaproszenie Stowarzyszenia Entuzjastów Lotnictwa „Grupa Archeo Łask”, uczestniczyłem w uroczystym odsłonięciu „naszego” samolotu BIES, przekazanego zbiorom muzealnym lotnictwa polskiego.
  39. Razem z dyr. Monieckiego Ośrodka Kultury, w imieniu społeczeństwa monieckiego oraz własnym, złożyłem życzenia 100-latce p. Janinie Sokołow dalszego zdrowia i wielu lat życia.
  40. Wspólnie z kadrą zawodową Państwowej Straży Pożarnej i druhami z OSP „próbowaliśmy” przeprowadzić zawody strażackie dla drużyn z terenu miejsko-gminnego.
  41. Uczestniczyłem w posiedzeniu Komisji ds. Planowania, Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Mońkach.
  42. Razem z przedstawicielami Powiatu Monieckiego zorganizowaliśmy zespół roboczy dla przebudowy ul. Mickiewicza.
  43. Wspólnie z delegatami Gminy Mońki, tj. z Przewodniczącym Rady Miejskiej oraz Dyrektorem ZGKiM Mońki, uczestniczyliśmy w Walnym Zgromadzeniu Związku Komunalnego Biebrza.
  44. Na bieżąco przyjmowałem mieszkańców miasta i gminy oraz wykonywałem inne obowiązki wynikające z urzędu Burmistrza.

 

Burmistrz

mgr Zbigniew Karwowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Burmistrz Moniek

Wytwarzający/odpowiadający: Marta Łapińska

Wprowadzający: Marta Łapińska

Data wprowadzenia: 2013-07-10

Data modyfikacji: 2013-07-10

Opublikował: Marta Łapińska

Data publikacji: 2013-07-10